niedziela, 8 marca 2015

Smsy charytatywne

Ostatnio poszukiwałam w internecie jakiejś listy z numerami, gdzie można wysyłać smsy charytatywne. Niedługo mieli mi konto zablokować a ja chciałam wykorzystać resztę pieniędzy (czyli ponad 100 złotych). Przecież jest wiele fundacji, które można wspierać za pomocą smsa. Znalazłam dwie czy trzy strony, ale niektóre smsy albo nie dochodziły do nadawcy albo błędna treść. Postanowiłam zrobić aktualną listę i Wam ją tu udostępnić. W pierwszej kolejności są te numery, gdzie wysyłałam smsa i na pewno jest wszystko w porządku:



1. FUNDACJA TVN "NIE JESTEŚ SAM"


SMS o treści "POMAGAM" na numer 7126 (1,23 zł z VAT)


2. CARITAS POLSKA


SMS o treści "POMAGAM" na numer 72052 (2,46 zł z VAT)


3. DZIEŁO POMOCY "AD GENTES"


SMS o treści "MISJE" na numer 72032 (2,46 zł z VAT)


4. FUNDACJA EWY BŁASZCZYK "AKOGO?"


SMS o treści "BUDZIMY" na numer 75250 (6,15 zł z VAT)
http://www.akogo.pl/



5. FUNDACJA POLSAT "JESTEŚMY DLA DZIECI"




SMS o treści "POMOC" na numer 7531 (6,15 zł z VAT)
http://www.fundacjapolsat.pl/



6. SIEPOMAGA




SMS na numer 72365 (2,46 zł z VAT)
na stronie https://www.siepomaga.pl/ klikamy na osobę, której chcemy pomóc i tam znajdziemy informację jaką treść należy wpisać w smsa




I jeszcze kilka numerów, które myślę, że są dobre, ale pewności nie mam, bo nie sprawdzałam osobiście.

1. FUNDACJA ANNY DYMNEJ "MIMO WSZYSTKO"
SMS o treści "POMAGAM" na numer 74711 (4,92 zł z VAT)

2. FUNDACJA TV PULS "POD DĘBEM"
SMS o treści "WSPIERAM" na numer 71260 (1,23 zł z VAT)

3. FUNDACJA PODKARPACKIE HOSPICJUM DLA DZIECI
SMS o treści "OPIEKA" na numer 73601 (3,69 zł z VAT)

4. FUNDACJA RADIA ZET
SMS o treści "SERCE" na numer 7525 (6,15 zł z VAT)

5. FUNDACJA ONKOLOGICZNA OSÓB MŁODYCH ALIVIA
SMS o treści "POMAGAM" na numer 71160 (1,23 zł z VAT)


Życzę miłego pomagania:)

6 komentarzy:

  1. Ale mi się Karolinko wpasowałaś z tematem. Mojemu mężowi zaraz też 100zł przepadnie bo przechodzi na abonament i sami też mieliśmy wziąć się za wysyłanie takich sms-ów. Dzięki Tobie mam zestawienie na wyciągnięcie ręki. Dobry człowiek z Ciebie :)

    http://www.martynag.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mojemu teściowi notorycznie przepada kasa na koncie. Muszę teściowej podpowiedzieć, żeby wykorzystała twoją listę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, po co ma przepadać jak można dobrze wykorzystać.

      Usuń
  3. Sms na hospucjum podkarpackie nie jest chyba dobry bo dostaje odpowiedz od operatora sieci ze jest jakis błąd

    OdpowiedzUsuń
  4. Fundacja SiePomaga podwyższyła cenę sms-a na 6,15 w 2022 roku. Jestem osobą potrzebującą i mam tam subkonto. Darowizny przycodzily regularnie do momentu podwyżki ceny sms-a. Chcieli dobrze ale chyba przedobrzyli. Gdy cena sms-a wzrosła saldo przestało się powiększać. Informacyjnie nr mojego subkonta na SiePomaga to 0169326

    OdpowiedzUsuń