piątek, 27 marca 2015

Zakupowe szaleństwo

Dziś trochę na temat ostatnich zakupów ciuchowych dla Adrianka. Synek ciuchów ma mnóstwo, ale nieraz nie mogę się oprzeć i muszę kupić to co mi się akurat spodoba. Aleeee... no właśnie, jest jedno ale. Ale przeważnie kupuję w Second Handach. Można powiedzieć, że jestem troszkę uzależniona od lumpeksów;) Pewnie, że czasem kupuję też w normalnych sklepach, ale to rzadkość. Coś musi mi się naprawdę spodobać, bo jak wiadomo w normalnych sklepach ceny potrafią czasem powalić na kolana.
A na co zwracam uwagę jak kupuję? Wiadomo, na cenę, ale równie ważna jest jakość. Może mi się coś podobać, ale jak widzę, że np. materiał jest nie za ciekawy, bo zawiera za dużo poliestru albo wiem, że szybko się zacznie mechacić, to nie biorę. A na modę nie za bardzo zwracam uwagę, ma być po prostu dobrej jakości i ma mi się podobać:)
Poniżej kilka zdjęć z zakupów z ostatnich trzech tygodni.


Kilka par spodni i kamizelka - wszystko z SH






Tu coś na lato - SH


Bluzeczki, koszula, sweterek - SH


A tu coś nowego :) Body z Pepco (najbardziej mi się podoba "Książę z bajki" :)), rajstopki z Netto i ręczniczki z Biedronki


A jak jest u Was z zakupami? Tylko nowe rzeczy kupujecie czy zdarza Wam się kupować w Second Handach?

7 komentarzy:

  1. Myślę , że zakupy w Second Handach nie są złe , czasem na prawdę można znaleźć tam perełki : D . Pozdrawiam !

    + lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie potrafię kupować w sh, no i do najbliższego mam 30km, więc średnio się opłaca.
    Cudne ubranka.
    Naslonecznej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Już któraś osoba upolowała coś w Pepcco, muszę koniecznie tam wstąpić :) Śliczny chłopak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W Second Handach trzeba umieć kupować :) ja jakoś nie umiem bo rzadko coś mi się rzuci w oczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy, w Pepco ostatnio tez kupiłam kilka rzeczy, wiele osób narzeka niby na jakość, ale wcale nie są takie złe te rzeczy, może też zależy jak się trafi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Która z nas nie lubi kupować ciuszków dla dzieci :)

    I ja w PEPCO nabylam dwie koszulki Synkowi - niech ma na cieplejsze dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to przyszalałaś :). Bodziak Książę z bajki super, chociaż ja się zakochałam w tym żółtym sweterku z SH.

    OdpowiedzUsuń