poniedziałek, 23 lutego 2015

Odc.4 - o króliczku Playboya i Chinookach :)

Dziś w Poniedziałkowym Cyklu Książkowym "Prawdziwa miłość i inne nieszczęścia" Rachel Gibson. Główną bohaterką jest Faith Duffy. Faith ma jakieś 30 lat i właśnie straciła męża. Męża, który był starszy od niej... o 51 lat, ale którego szanowała i w końcu pokochała (mimo że to nie było małżeństwo pod każdym tego słowa znaczeniem). Virgil zostawił jej w spadku poza 50 milionami dolarów drużynę hokejową. A Faith? Kompletnie nie znała się na hokeju. Zanim poznała Virgila była striptizerką i króliczkiem Playboya. Była "Laylą". Dopiero przy mężu rozpoczęła przykładne życie, ustatkowała się i była szczęśliwa. I co ona mogła wiedzieć na temat hokeja czy rozgrywek NHL? Nic. Najpierw chciała sprzedać Chinooków pasierbowi (ojciec nie zostawił mu drużyny na złość, bo się nie lubili), ale że ją poniżył to zmieniła zdanie. Kobieta zmienną jest, prawda?:) Faith trochę się pogubiła kim jest. Nie jest już striptizerką, ten etap ma już dawno za sobą. Nie jest żoną Virgila i nie obraca się już w jego kręgach, bo po jego śmierci delikatnie dano jej do zrozumienia, że już nie jest tam mile widziana. Próbuje się odnaleźć w nowej sytuacji, stara się dowiedzieć jak najwięcej o hokeju a pomóc ma jej w tym nowy asystent Jules. No i jest jeszcze ON - kapitan jej drużyny hokejowej. Tyson jest przystojny i seksowny, więc co się dziwić, że spodobał się Faith? Zaiskrzyło między nimi, ale Tyson ją odrzucił, bo kariera była dla niego ważniejsza niż jakaś kobieta. Jeśli przeczytacie "Prawdziwa miłość i inne nieszczęścia" to dowiecie się czy Tyson jednak zmienił zdanie i czy drużyna zdobyła to czego pragnęła, czyli Puchar Stanleya.


Książka mi się spodobała, ale nie pochłonęłam jej w 2-3 dni jak to się zdarza z najlepszymi książkami. Moja ocena to 4/6, czyli nie żałuję, że przeczytałam, ale jakbym nie przeczytała to świat by się nie zawalił:)

4 komentarze:

  1. nie czytałam..
    Ale rozbawiło mnie to zdjęcie z córką. Obyś w głos nie czytała :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No takich książek nie czytam mu na głos :) A poza tym Adrianek na razie woli się bawić książkami niż ich słuchać :)

      Usuń
  2. Dawno nie czytałam żadnej ciekawej książki, a ta brzmi nawet nawet. Brak czasu sprawia, że mam straszne zaległości w czytaniu :( może w wakacje nadrobię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam mało czasu na czytanie, ale teraz stworzyłam cykl o książkach i chcąc nie chcąc musi się znaleźć trochę czasu :)

      Usuń